Sarjalemppari: Iholla

Kuva täältä
Oon aivan superinnoissani kun Iholla vihdoin palasi ruutuun! Oon katsonut nyt kaikki kaudet ja rakastunut siihen tosi paljon. Iholla on realitysarja, jossa tällä kaudella viisi naista kuvaa omaa elämäänsä, sellaisena kuin se on.
Sarjan koukuttavuus perustuu kai ihan puhtaaseen uteliaisuuteen. En ole keksinyt muuta syytä, miksi on niin kiva katsella tämän tyyppistä ohjelmaa. Ehkä se, kun näkee että erilaisten ihmisten elämät ovat kuitenkin pohjimmiltaan tavallisia, antaa näkökulmaa myös omaan elämään. Itse ainakin usein syyllistyn pitämään omaa elämääni niin kovin tavallisena ja tylsänäkin. Sitten ajattelen ,että oi kuinka mielenkiintoista elämä varmasti olisi, jos olisi jotenkin tunnettu tai todella hyvä jossain asiassa. Kyllä se sitä tottakai luultavasti onkin, mutta minä ainakin olen havahtunut tajuamaan, että onpa sitten toimittaja, laulaja tai kotiäiti, niin elämässä on aina arkea ja arjen ongelmia. Se saa arvostamaan omaa elämää.
Iholla myös antaa mukavan rennon alun päivälle, kun katson sen yleensä aamupalalla. Katsellessa ei juurikaan tarvitse aivoja vaivata, eli sarja on täydellistä viihdettä minulle. Suosittelen kyllä tutustumaan ellette ole vielä katsoneet:)

-Jeanina

Kommentit